neděle 23. listopadu 2014

Hopeři na naší módní přehlídce MyHers1

Sobotu, den 27.září, si zapíšu do deníčku jako den "", jelikož mohu v první řadě slavit, že vůbec nebyl DÉbilní, jak jsme se s Anet obávaly.
Popravdě, byl spíše o něco DÉlikátnější, neboť většina hostů dávala přednost našim stylovým zákuskům (doslova), namísto alkoholu.

A určitě to nebyla proto, že zákusky byly zdarma.
Jen byly prostě fakt super.
Mezitím, co jsem ze začátku pozdravila několik slečen slovy "dobrý den" a následně došla k šokujícímu zjištění, že jsou mladší než já, proběhl zbytek večera bez dalších trapasů.
Člověk se nemůže divit, zkrátka dnešní doba předhání samotný věk.
 
Říká se, že to, co je neplánované, je nakonec dobré a tudíž naše hodinové zpoždění celého programu neminulo ani příchod nadšených hoperských černoušků, kteří si to trsali přes celý klub, a to i u stolů našich maminek.
 
Dámy, dostáváme se k bodu dva, kdy cestou domů má mamka básnila o "tuc tuc" hudbě a dumaly s tetičkou nad rozjetím hoperské kariéry.
Já jsem ale hodná dcera i neteř, tak jim budu muset dopřát první dobrou radu - aby tomu neříkaly hop hip.
Né, fakt - vždyť vás v těch drsných newyorských ulicích nebudou brát vážně.
A asi byste taky měly přestat nakupovat pouze v céáčku. Co si tak vzpomínám, tak tam tuc tuc styl zrovna nevedou.
 
Každopádně trička modelkám moc slušela a dostavilo se jim opravdu luxusní nošení. Miss 2010 Jitka Válková nám večer jak moderovala, tak senzačně zazpívala.
Nakonec si od nás odnesla domů dvě trička (MyHers kříž, VOGUE).
V závěru nás i krásně namotivovala do další práce. Propagace triček a naší značky MyHers, Anet do rozjezdu modelingové kariéry a mě v uvědomění si, že nejsem tak vysoká pro tuhle oblast, ani ne tak malá abych vyhrála Trpaslíka roku 2014, a k rozvážkám nad jinými soutěžemi nepadla řeč.
 
Nemluvě o tom, že mě dost silně zasáhlo, když jsem se snažila dohledat Trpaslíka roku, a zjistila, že u nás nic takového není.
Aneta Krubnerová, Miss 2010 Jitka Válková, Dominika Nováková
 
Zákusky MyHers1
 
Tričko Yves Chic
 
Tričko MyHers1
 
Tričko CÉLFIE
 
Tričko ANETTE & DOMI
 
A samozřejmě nechyběl ani Jitčin výstup/zpěv.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat