neděle 30. listopadu 2014

NOVINÁŘKOU NA ČESKÉM SLAVÍKU 2014


Člověk by měl pokaždé část své vysněné práce okusit, aby alespoň trošku pochopil, do čeho se hodlá vrhnout.
V sobotu v odpoledních a večerních hodinách, se mi poštěstilo stát se na ten jeden den novinářkou pro Krásnou.cz a Novu, v doprovodu blogerky Hellie, tak i s podporující Aničkou a kameramany.
Před třetí hodinou jsme vybleskly několik fotografií a už jsme s Hellie běžely pozorovat generálku. Čili takové Slavíky nanečisto.
Aby bylo vše opravdu odzkoušeno, tak za náhražky celebrit byly jakési hostesky, kdy si i za takového pana Gotta šla „převzít“ cenu mladá dívčina a následně zkušebně pronesla děkovnou řeč.
Ovšem pěvecká vystoupení si už celebrity odzkoušeli – to abyste si nemysleli, že jsme pana Karla Gotta neslyšeli zpívat.
Během generálky nás čekala naše první mise a i první rozhovor. Nyní konečně nadešel ten čas kvůli čemu tady jsme.

Nebudu dělat klidnou, když mi do ruky předali mikrofon NOVA, byla jsem opravdu nadšená.
Člověk zastarale čeká, jak si bude psát odpovědi do notýsku, ale místo toho BUM! Mluvíte s Lucií Borhyovou na kameru.
Ovšem ten úplně první rozhovor byl s Lo Hrůzovou, KTERÝ DOKONCE NOVA PLUS MÁ NA SVÉM WEBU!
 
To už bylo těsně před živým vysíláním. Veškeré osobnosti přišli vystrojené a netroufám si říct, komu to slušelo nejvíce. Ze všech šatů jsem byla unešená a to byl hlavní důvod, proč jsem se kritice módní policie vzdala. Jednoduše všem prsknu za jedna, jelikož si to zaslouží.

Co se týče kameramana Lukáše, které ho nám galantně z Krásné vypůjčili, nemohu si ho vynachválit.
Akční, rychlý, vždy na správném místě. Pokaždé, co jsem si domluvila rozhovor s někým (mohli jsme si sami vybírat! No není to luxus?), zavolali jsme: „Lukyne!“ A už tam stál. Samozřejmě vše na přátelské a slušné úrovni, nebudeme si přeci na profíka vyskakovat.

Rozhovory, které byly natočeny, proběhly z mé strany s Luckou Borhyovou, Lo Hrůzovou, Janem Bendigem a Voxelem.
Mrzí mě, že jsem nezastihla ještě další esa, kterými tam pro mne byli například Láďa Hruška, Ondřej Brzobohatý, Karel Gott a moderátor Libor Bouček.
Co jsem tak z vlastního hlediska zjistila, došlo mi, že mě více lákalo hovořit s osobami mužského pohlaví, když přitom bych si toho měla s dámami více co říct, ať už jenom třeba v oblasti módy, nebo vlasů.

Proto ode mě tuhle jedinou módní otázku schytal, chudák, Honza Bendig, který ale vtipně a ochotně odpověděl a zapózoval.
Mohu říct, že celý den jsem si nejen užila, ale dal mi mnohé další do pracovního života, který doufám jednou povedu.
Každý rok si tak shrnuju, co se mi událo zajímavého a nezapomenutelného z kariérního a školního života.

A tenhle den tam rozhodně patří.

4 komentáře:

  1. jsi trapná jak schody ve výtahu ty píčo hnusná

    OdpovědětVymazat
  2. vyliž anetě kokota, vy mrdky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. aneta je namyšlená frnda, její kluk buzerant jeden zdechlej a ty si taky velká píča... Jste parta fracků který tahají z rodičů peníze stydte se vy MRDKY ROZMRDÁM VÁM XICHTY NA KUSY

    OdpovědětVymazat